soutěž poštovní holub

by - 6:00

Můj pokoj, ten na koleji, je polepený pohledy. Některé jsem dostala, některé jsou pouze koupené, ale ke každému zvlášť mám malý příběh a nějakou vzpomínku. Moc ráda pohledy i dopisy dostávám a protože mám tady na koleji schránku se jménem, dostala jsem nápad a uspořádám pro Vás podzimní soutěž.


O co jde? Soutěž o nejoriginálnější psaní. Formu nechám na Vás, zda zvolíte pohled či dopis nebo třeba koresponďák, ani nevím, jestli se ještě prodávají. Odkdy? Ode dneška, tedy od 25. září do 25. listopadu 2014. Berte v úvahu čas poslání. V potaz budou brány pouze doručená psaní! Obsah, co mi napíšete, je zcela na Vás, může se to týkat blogu nebo mě osobně nebo toho, jak si krátíte podzimní večery. A co za to? Balíček z Bretaně. Momentálně jsem v procesu tvoření seznamu, co všechno do bretaňské krabičky vložím. Vítězové budou dva, první a nejoriginálnější holub. Samozřejmě nebude chybět galerie a uveřejnění na blogu a facebooku. Vítěz bude vyhlášen na můj svátek, tedy 4. prosince 2014. Abych mohla vyhlásit šťastlivce osobně a kontaktovat ho, napište mi sem do komentáře, jméno (kterým se podepíšete na psaní) a svůj email. A kam to vlastně všechno posílat?

Na adresu:
bára.kára
Barbora Literová
Chambre N°153
3515 avenue Charles Foulon
35700 Rennes
France

Tááák, myslím, že jsem na nic nezapomněla, takže hurá do toho a už se těším na první psaní!

Pokud byste chtěli více z mých zážitků, sledujte mě na facebooku, zde

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj Baru, vyborny napad :-) .Muj syn miluje Francii, to ma asi po me :-). My ti napisem :-).Vylet byl opravdu krasny. A my dekujem ze nas nechas nakouknout. Cikupka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi Tvůj nápad moc líbí, uvidím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!